Kontakt

Daiho (Czech) s.r.o.

Podnikatelská 1112/23,
301 00 Plzeň

Tel.: +420 377 680 811
Fax: +420 377 680 809
Email: info@daiho.cz


Head office:

DAIHO INDUSTRIAL CO.,LTD.

1-3-7, Dainichi-cho, Moriguchi-shi
Osaka, Japan (Post code 570-0003)

Tel: +81 (06) 6908-8125
Fax: +81 (06) 6908-7951

Politika QMS a EMS

Jakost a životní prostředí

životní prostředíSpolečnost DAIHO (CZECH)klade velký důraz na soustavné zlepšování systému kvality a na ochranu životního prostředí. Z tohoto důvodu je firma certifikována dle normy ISO 9001 pro systém managementu jakosti, dle normy ISO/TS 16949 pro systém managementu jakosti pro automobilový průmysl a dle normy ISO 14001 pro systém ochrany životního prostředí.

Politika jakosti

Společnost DAIHO (CZECH) s.r.o. se zavazuje uspokojovat požadavky a potřeby zákazníka tvorbou produktů vysoké kvality, plněním termínů dodávek a optimální cenou. Efektivním řízením procesů se společnost DAIHO (CZECH) s.r.o. chce stát světovou třídou mezi výrobci plastových produktů.

Environmentální politikaŽivotní prostředí

Vybudovat společnost světové úrovně v oblasti vstřikování plastů, která řidí environmentální dopady svých činností v souladu s koncepcí trvale udržitelného rozvoje:

 

  • Zajišťováním výcviku a vzdělávání všech zaměstnanců k řízení všech činností zodpovědným způsobem, bez potenciálních environmentálních rizik.

  • Naplňováním všech aplikovatelných požadavků, předpisů, norem a zákonů v oblasti životního prostředí.

  • Šetřením zdrojů, prevencí znečištění a nežádoucích událostí v každodenních činnostech ve všech provozech společnosti.

  • Prokázání neustálého zlepšování pomocí kontroly, monitorování, auditování a efektivním zavedením příslušných environmentálních programů a environmentálního systému řízení.

Základní zásady a cíle společnosti 

  • Stát se jedničkou mezi výrobci plastových produktů v Evropě.

  • Vytvořit, implementovat, udržovat a nepřetržitě zlepšovat systém zabezpečování jakosti produktů na základě požadavků normy ISO 9001 a ISO/TS 16949.

  • Včas rozpoznat a reagovat na potřeby zákazníka a plně uspokojovat jeho požadavky.

  • Zajistit účinnou komunikaci mezi všemi zaměstnanci vedoucí ke zvyšování efektivnosti systému řízení jakosti.

  • Optimalizací výrobních procesů a zvyšováním kvalifikace, schopností a dovedností zaměstnanců zlepšovat produktivitu společnost.